dijous, 8 d’abril del 2010

Nova tongada de les Històries veïnals. T'hi apuntes?

Hosti! Torno de vacances després d'un merescut recés espiritual de Setmana Santa al sud de la Península (que dur que és això de les processons, carretejant passos i fuetejant-se pels carrers amb cadenes arrossegant per expiar els molts pecats que he comès enguany) i ho llegeixo a la premsa d'aquest matí!


 

personalized greetings

Vaig al blog de referència, llegeixo el darrer relat de la tongada (la HV 6) i veig que després d'un període d'aggiornamento, es reprenen les HV a Blogville! Guai del paraguai!

Anem per a la setena, doncs!

Suposo que us apuntareu?

PS
Pels qui encara no sàpiguen que és això de les Històries veïnals, llegiu les instruccions aquí

Pels que ja sabeu de què va, heus ací el calendari de les 7 HV:

1. Fins el 23 d'abril (de 2010 és clar!), teniu temps per inscriure's. Es demana seriositat: qui s'inscrigui ha de complir amb els terminis i no deixar penjat al seu grup.
2. El 25 d'abril faig el sorteig entre els inscrits i reparteixo els grups de quatre membres per fer les HV. Aquell dia diré també el tema o motiu de les HV.
3. Entre els mesos de maig i juny, caldrà que feu els relats i me'ls envieu. Donarem uns 15 dies de marge per a cada membre. Ja concretaré dates per a cada membre a partir del tancament de la convocatòria.
4. Alhora, farem com çes habitual, el cadaver exquisit veïnal
5. I després ja us podeu anar de vacances, que ja em quedaré jo a l'agost per pintar el replà de l'escala. Quan agafi el que dibuixa gatets a l'ascensor...!

17 comentaris:

Josep B. ha dit...

Compta amb mi.

RaT ha dit...

me too!!

La Meva Perdició ha dit...

Voldria participar-hi. Hi ha lloc?

El veí de dalt ha dit...

Josep B,
apuntat

Rateta,
no podies faltar!

Perdut,
i tant! Apuntat!

Albanta ha dit...

Jo també, jo tambéeeeeee!!!
M'apuntes o he de fer alguna cosa més?

Jordi Casanovas ha dit...

va doncs, que no sigui dit...

Jobove - Reus ha dit...

De nou a la lluita, vinga doncs
apuntat quedo !!!

Palimp ha dit...

Apúntame, a ver que tal (Palimp)

vullunfestuc ha dit...

Suma'n un més!

Carles ha dit...

Ei! que em pensava que tot açò ja no tornava!
Compta amb mi. Com sempre.

pratinsky ha dit...

Vuenu ba, m'apunto.

L'Avi ha dit...

Àpali, que no sigui dit, després d'haver estat en totes les convocatories, ara no faré figa, així que apuntim, benvolgut Veí...
Ah, el whisqui corre de part seva, oi?

khalina ha dit...

Apunta'm, a veure si el meu blog torna a agafar ritme

El veí de dalt ha dit...

Albanta,
fitxada!

Jordi,
bién!

Té la Mà,
a esmolar les atxes!

Palimp,
ok!

Vull,
perfecte!

Carles,
molt bé!!!

PAtrinsy,
t'apunto, però t'ha de venir de gust, eh?

L'Avi,
jo el whisky i vós les...

Kha,
bien, bien!

Anna Tarambana ha dit...

A mi apunta'm a tot! :)

zel ha dit...

A mi també, com a la Tarambaneta, que tu ets elmeurei!

El veí de dalt ha dit...

Anna,
com no!

Zel,
i tu la princesa del castell! Apuntada!