dimarts, 29 de maig del 2012

Es tanca la veda...Alguna peça per recollir?



Veïns i veïnes,

demà acaba el termini legal per presentar la renda. Ai, no!; això és el mes que ve.
El que acaba demà és el termini per rendir  pleitesia al veidedalt i inscriure's a la 12ena Tongada de les Històries veïnals.
Ara per ara, salvo error u omisión (involuntària de totes totes); els valents i atrevides que s'han inscrit, són trenta temeraris/ies. A saber:

1.       Arare
2.      Barbollaire
3.      Carles Mulet
4.      Carme Rosanas
5.      Cris V/N
6.      David
7.      Dissortat
8.      El porquet
9.      Eli
10.   Fanal blau
11.    Francesca
12.   Gerònima
13.   Glo.bos.blog
14.   Joana
15.   Khalina
16.   L’Avi
17.   La RaTeta Miquey
18.   Laura T. Marcel
19.   Martí
20.  Montse Pes
21.   Parèntesi
22.  Pratinsky
23.  Puji
24.  Rafel
25.  Robertinhos
26.  Sergi G. Oset
27.  Sílvia
28.  Srta. Tiquismiquis
29.  Viuillegeix
30.  Zel

Ja sabeu. si falta algú, que ho digui ara o calli per sempre (que és molt de temps, per cert).

PS 
Per cert, el llibre que vam aconseguir editar per Verkami ja està a màquines. En breu, notícies del dia de la presentació. Nervis?

7 comentaris:

rhanya2 ha dit...

Veí, aquest cop faré vacances... Ja sé que m'entendràs, estimat. Et seguiré des de les platges, que s'acosta l'estiu i jo em fico en remull fins al setembre.
;)
Bisoux, mon cher!!

El veí de dalt ha dit...

Ho entenc perfectament.
Bronzejat bé; per estar encara més esplèndida, si pots!

Anònim ha dit...

pos jo si que m'apunto, tard, però m'apunto.

Xurri

Palimp ha dit...

Apúnteme a mí también, que se me había pasado.

Un abrazo,

carina ha dit...

Upss, fa tants dies que no passo pels blocs que no me n'havia ni assabentat, a més se m'ha espatllat la blackberry i no em funciona res... grrrr! Què he de fer?
De tota manera, suposo que no és immediat, ja que estic en ple tancament de curs i no tinc cap per cap altra cosa

Monyofiné ha dit...

M'apunte! A última hora, com sempre. Arribe a temps?

El veí de dalt ha dit...

Apuntats!